Saturday, April 2, 2016

Ukays – Pahit Akan Manis Akhirnya


Dm  F   C  Gm  Bb   A  D  G
Dm
Puas aku mencuba
Gm
Menepis semua dugaan
C
Malah ada yang anggap
F
Aku lupa daratan
Bb
Peritnya aku lalui
Gm
Kemelut yang panjang
                  A
Hingga ke saat ini
                      D
Ku tidak ketentuan
Dm
Wanita manakah
 Gm
Sanggup berkongsikan kasih
C
Walau madu bagiku
F
Tapi hempedu bagimu
Bb
Terkadang harus terima
Gm
Suratan dariNya
A
Tidak salah kalau kasih dibahagi
D
Seadilnya
(Korus)
Gm
Telah… haaa..
C                         F
Kufikir sedalamnya.. haaa..
Bb                           
Untuk membuat keputusan
Gm
Harus aku berterus terang
A
Jujur dalam perbuatan
Gm
Dan… haaa…
C                   F
Jatuh airmataku… haaa…
Bb
Mendengar pengakuan ikhlasmu
Gm
Sanggup bersaudarakan dia
    A                                        Dm
Walau hakikatnya Hatimu terluka…

(Ulang Korus)
                 Gm        C                 F
Moga suatu hari sembuhlah luka
(*)
Em  Dm         C              Bb  
Dan kembali ceria walau hati aku ini
C                       Dm
Milik engkau dan dia
Dm                C            Bb  
Dan kembali ceria walau hati aku ini
C                       Dm
Milik engkau dan dia

(ulang *)

No comments:

Post a Comment