Wednesday, April 6, 2016

Kassim Selamat & The Swallows


E            D        E
Setulu Bule Kape Rakan
                   D          Em             G
Neng Kene Bule La Ngastabe
Am                   Em             B    Em  B 
Setulu Malem Eberik Masem
Am            D      C    B
Arapan Bule Tak Tau
D      C    B
Bule Tak Tau
Em                   D
Arapan Arapan Alek
C                 B
La Au Be Ti Naju Bule
Em                      D
Atong Ku Atong Ku Alek
C                B           E
Bule Ngastabe
D                Em
Aung Ke Aka Ropana
D                Em
Toro Naka Imbirna
Am    Em    F#m    B       G
Paste Naka Ropana
Am      D      C    B
Se Mu Ingak Kapan Dirna
D      C    B
Ingak Kapan Dirna




Yang dulunya aku gembira

Sekarang aku bersedih

Satu malam yang memberi senyum

Kenapa adik ku tak tahu

Ku tak tahu  


Kenapa kenapa adik  

Berubah kesayanganku

 Menunggu menuggu adik  

Aku bersedih

 Naik aku kepuncaknya

Turun aku ketepinya .

Aku ingatkan wajahnya

Semua ingatkan katanya

Ingatkan katanya ...2X

No comments:

Post a Comment