Saturday, March 8, 2014

Sudirman - Jauh Di Sudut Hati

Sudirman

Sudirman - Jauh Di Sudut Hati
Bm …..D E Bm G F#
Bm E G A F#
Bm
Sayang
                     Em
Kubawa jauh rinduku
                  Bm
Kerna aku telah tahu
G Em F#
Kau bukan milikku
Bm
Sayang
                     E        G
Sesunguhnya bukan mudah
                Bm
Menjalani hidup ini
Em              F#
Tanpa kau di sisi


B            Em
Jauh disudut hati
A                 D
   Aku masih bermimpi
                  G
Mimpi yang indah
F#          B
Esok kau kembali
Em          A
    Jauh di sudut hati
  D                  A  G#m
     Ada waktu-waktunya
G
Aku berdoa
F#               B
Kau pulang semula
Em F#





B         Em
Jauh disudut hati
A                 D
   Aku masih bermimpi
               G
Mimpi yang indah
F# B
Esok kau kembali
Em         A
Jauh di sudut hati
D                  A G#m
Ada waktu-waktunya
         G
Aku berdoa
F#              Bm
Kau pulang semula
D E Em G F# Em F#


Bm
Sayang
                E
Biar ku mengingatimu
                      G Bm
Biar kugantung harapan
Em                 F#
Hingga sampai waktu
          D G
Nafas terakhirku

No comments:

Post a Comment