Thursday, March 6, 2014

Rahim Maarof - Jangan Kau Rayu





F ...A...F....A....
G.....A....G......D....A


A
Langkah pergi walaupun pedih
D E
Hati telah terguris tak mungkin sembuh
A
Jangan ditanya siapa yang silap
D E
Lihat saja di cermin salah siapa engkaukah aku


**
A
Jangan kau rayu
F#m
Jangan kau rayu
Bm
Tak guna memujuk
E
Aku bukanlah alat mainanmu
A F#m
Cinta kita sampai di sini
Bm
Tak guna kau rayu
E A
Aku bukanlah alat mainanmu oh...
A
Telahku dengari dari teman-teman
D
Kisah tentang dirimu
E
Betapa kau curang
Curang padaku











A
Ku kira semua tohmahan belaka
D E
Ternyata benar tak perlu kau sembunyikan
**
Bm
Tak guna memujuk
E
Aku bukanlah alat mainanmu
A F#m
Cinta kita sampai di sini
Bm
Tak guna kau rayu
E D
Aku bukanlah alat mainanmu oh...
( 2X )

No comments:

Post a Comment