Thursday, December 4, 2014

Spring - Romantis



Dm...Bm..D....Bb...D                                    
Dm...............................Gm
Bagaimana Harus kita meneruskan
C...................................F
Percintaan yang terluka Masa lalu
Gm
Andainya kau sendirian
Dm
Dan kau masih lagi mencariku
E.......................A
Di sini aku menanti mu
Dm................................Gm
Kenangilah saat indah kau dan aku
C..................................F
Waktu itu hidup kita romantisnya
Gm.............A.................Dm
Kita pun berlari-lari mengejar ombak
D
Di pantai kasih
E.............................A..............Bb..A
Akhirnya aku kau tinggalkan
F..............C...................A
Sejarah cintaku yang lalu oh...
….............Dm
Hanyalah ujian bagiku
Gm..................Dm
Seandainya kau perlukan aku
A.....................Dm
Ku masih ada di sini
Gm...................Dm
Seandainya aku tiada lagi
Bb
Simpanlah cintaku
….......................A
Di dadamu oh... sayang



**
Bb..D..................Gm
…...Cuba kau ingat kembali
C
Masa lalu
…..........F
Kasihku teguh buatmu
Bb.........................Gm
Walaupun terluka namun ku bersabar
A....................................Bb..
Dan masih menyayangi
D.......................Gm...............C
Andainya kau ada yang lain Waktu ini
….........F
Apalah dayaku lagi
Bb.......................Gm
Terpaksalah aku membawa diriku
….....A.................................Dm
Dan hanya Tuhan saja yang mengerti

( ulang dari **)
Dm....................A..Gm
Kala ku mengelamun sendirian
A................Dm
Berderai airmata di pipiku
Bb.....................Gm
Kerana terlalu pilunya hatiku
A...............................Dm
Kau pergi dariku tanpa pesan
Bb.............................Gm
Di sudut hatiku yang terluka ini
A
Terpahat namamu
Dm
Kaulah Kekasih

No comments:

Post a Comment