Sunday, January 29, 2017

Rahim Maarof - Cinta Kristal


Cm                             Ab
Sinar matamu bagai api menyambar
Gm                                Cm
Hanguskah engkau dan aku sama
Cm                             Ab
Bara restu cintamu aku terpangang
Gm                                Cm
Oleh pancaran demi cinta Kristal
Fm                 Bb          G             Cm      Ab
Kini aku terlontar ke dasar cintamu suci
Fm               Bb          G             Cm
Kini aku mengenal akan kepastian
Ab
Agungnya cintamu
Fm                            G
Hangat membakar panas membara


Cm                                    Ab
Mentari cintaku ini jangan dipadamkan
Gm                      Cm
Jika terpadam fanalah harapan
Fm                 Bb          G             Cm      Ab
Kasih tunjukkan aku murni cintamu kasih
Fm               Bb          G             Cm
Biar aku ilhamkan akan kesucian
Ab
Kasih dan cintamu
Fm                            G
Terus memancar terus membara
Cm                         Ab
Jangan padamkan mentari cinta
Gm                        Cm
Jangan padamkan demi cinta Kristal
Ab
Bawa ku pulang
Fm
Bawa ku pulang
G
Bawa ku pulang

No comments:

Post a Comment