Monday, August 15, 2016

Ziana Zain - Putus Terpaksa


Gm                                        D
Seringkali kau menepis tiap persoalan
                     Eb
Ada sesuatu kau sembunyikan
                     Gm
Dari pengetahuanku

Dapat aku merasakan
           Cm
Ketara perubahan
                          Gm
Setelah jelas terbukti
F                      Eb
Sesuatu yang terlarang
F
Menjadi teman hidupmu
Gm
Selain aku...
Gm
Demi masa hadapan kita
F#m  D
Aku merayu
Cm                Gm
Kuncikan keinginanmu
Cm                   Gm
Bernafaslah dalam sejahtera
Eb                F
Ku pasti ruang untuk mu
Gm
Masih ada...
   *             Cm
Sudah puas ku menghimpun doa
Gm
Agar kau berubah
Eb                                    D
Berpaling membentuk impian hidup kita

Cm
Namun tiada oh kudratku untuk
Gm
Halang keinginan
Eb
Suaraku tak berdaya
                       D
Menentang kemahuanmu
Gm
Sia-sia belaka aku
Berkorban kasih ku padamu
F
Sekiranya kau
                        Bb
Masih tak ubah pendirian
                      Cm
Yang hanya menjanjikan
Pemergian ngeri
                             D
Yang tak memberi erti
Gm
Demi masa hadapan
F#m  D
Tak sanggup aku
Cm                     Gm
Bertemankan oh kasihmu
Cm                     Gm
Yang penuh dengan fantasi
Eb              F                Gm
Terpaksa jua ku undur diri...
Eb              F                Gm
Terpaksa jua ku undur diri...

No comments:

Post a Comment