Wednesday, September 2, 2015

Azie - Pelamin Anganku Musnah


Dm...................C
Masih lagi tidak terlewat
F...................Dm
Untuk aku ucap tahniah
Gm..........A.........................Dm..............Bb
Di atas kehadirannya Menggantikan aku
Am..C..........(Em)..F
…....Pastinya oh hidupmu
Bb....C........Dm
Akan lebih bermakna
C.....................Dm..F
Dan aku usah kau kenang
Bb........................A
Walau kita pernah berkasihan
Dm.............C
Maafkan diriku ini
F....................Dm
Kerna tidak hadirkan diri
Gm.............A.....(Dbm) Dm...............Bb.Am
Di sewaktu hari …....Persandinganmu
C............(em)..F
Adakah kau ingin lihat
Bb.......C........Dm.......Bb
Air mata ini berguguran
C...........Dm.....F..
Puaslah hatimu kini
Bb..............A...............Dm
Memainkan perasaanku selama ini


Am..D..
Bb....................C........
Masihkah dengan janjimu
A...................Dm
Apapun jadi akulah pilihanmu
Gm...................C
Hingga sanggup aku singkir
F..........................Am.D..
Cinta yang lain
Bb......................C
Ku angankan pelamin indah
A..................Dm
Untuk kita berdua singgah
Gm................Bb..A
Sayangnya... Semua musnah
Dm...............................C
Kau buat malamku jadi gerhana
…........................Bb
Dan hidupku tiada maknanya
.................................Dm
Hanya bernyawa namun tak bermaya
Am..C.................................F
…..Terkadang aku merasa menyesal
…....Dm...........Gm
Kerna telah sehabis daya
….........Bb...........A
Aku cinta dirimu Oh kasih
…..........................Dm...........
Akhirnya aku sendiri Tersisih...
C..Bb
Gm.................A
Bisa sungguh luka ini
….............Dm
Walau tak berdarah

No comments:

Post a Comment