Wednesday, August 6, 2014

Kord :Asfan Shah - Maafkan Aku


Asfan Shah




C                                       G
Lama sudah ku mencari bayang-bayangmu
Am                                            G
Yang hilang bertahun-tahun yang makin rapuh
C                  Em          G              Em
Bila tersedar di atas kesilapan diriku
C                  F         G           C        G
Ku lupakan cerita lama dan terus kembali
korus
C                        G                    Am
Maafkanlah aku bila aku melukai hatimu
F                               A                 G
Mungkin juga kita yang terlupa siapakah diri ini
C                     G                       Am
Bila tiada lagi ku sedari kisah ini terhenti
Dm                       A
Cubalah fahami cinta ini
G                              C
Memerlukan kau dan aku
                                                                                                                                                        







C                                              G
Tidak terdaya untukku menanggung rindu
Am                                  G
Dan tidak terdaya aku melepaskanmu
F                 Em          Am        Dm
Bila tersedar di atas kesilapan diriku
C               F      G      C         G
Ku lupakan semua dan kembalilah

                                                                              
                                                                           

No comments:

Post a Comment